FANDOM

Demetria Devonne „Demi” Lovato (ur. 20 sierpnia 1992 w Albuquerque, Nowy Meksyk, USA) –

Demi-lovato-768.jpg

amerykańska piosenkarka, autorka tekstów, muzyk, aktorka i reżyser teledysków. Znana z amerykańskiej edycji programu X Factor gdzie zasiadała w panelu jurorskim podczas drugiego i trzeciego sezonu. Oprócz tego popularność przyniósł jej serial Disney Channel Słoneczna Sonny, gdzie grała główną rolę, a także filmy Camp Rock oraz Program ochrony księżniczek.

Dotychczasowy dorobek muzyczny Lovato to cztery albumy studyjne: Don't Forget, wydany w 23 września 2008 roku, Here We Go Again, który ukazał się niecały rok później, a także Unbroken, który wydany został 20 września 2011 roku. Ostatnim albumem Lovato jest Demi, którego premiera miała miejsce 14 maja 2013 roku. Do jej największych przebojów należą SkyscraperGive Your Heart a Break oraz Heart Attack. Pierwszy z nich uzyskał status platynowej płyty, a dwa kolejne status podwójnej platyny według RIAA. Demi bardzo mocno zaangażowana jest również w działalność dobroczynną oraz w kampanie społeczne. Założyła własne fundacje, m.in. dla osób uzależnionych od alkoholu, oraz wspiera bardzo dużo fundacji z własnej woli.

Dyskografia Edytuj

Don"t Forget (2008) Edytuj

Here We Go Again (2009)

Unbroken (2011)

Demi (2013)

Confident (2015)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki