FANDOM

Domingo Smets (ur. 16 czerwca 1973[1]) – belgijski muzyk, gitarzysta[2], basista[3], klawiszowiec[4].

W wieku 9 lat zaczął uczyć się gry na organach i brał lekcje przez 2 lata. W wieku 13 lat kupił pierwszą gitarę. Mieszka w Herk de Stad w Belgii[1].

Grał wspólnie z Burtem Beyensem w zespole Necrosis. W 1990 dołączył do zespołu Agathocles, z którym nagrał m.in. epki Agathocles / Blood, Agathocles / Smegma, Agathocles / Nasum i Agathocles / Putrid Offal. W Agathocles grał na gitarze elektrycznej, do kwietnia 1991[2]. Od września 1991 do roku 1993[5] gitarzysta zespołu Renaissance, przemianowanego następnie na Rinascimento i na Red Nucleus[6]. Z Renaissance nagrał split Longing for the Ancient Kingdom II / Windows, demo Archway i epkę Tired Blood / Vaudeville[7].

Od 1998 członek Ancient Rites (instrumenty klawiszowe), z którym nagrał album Dim Carcosa i skąd w październiku 2001 odszedł zastąpiony przez Davy'ego Wautersa[3]. W 2005[8] ponownie dołączył do zespołu jako gitarzysta basowy i nagrał z nim album Rubicon[4]. We wrześniu 2001 założył zespół Gracefallen, w którym gra do dziś[9][10].

Linki zewnętrzneEdytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki