FANDOM

Post Regiment

Post Regiment

Post Regiment – polski zespół grający hardcore punk działający w latach 1986-2001.

Historia zespołu Edytuj

Opracowane na podstawie rmf.fm

Grupa powstała w 1986 roku w Warszawie z inicjatywy wokalisty Dariusza "Tolka" Grackiego, gitarzysty Jarosława "Smoka" Smaka, basisty Rafała "Rolfa" Biskupa oraz perkusisty Maksymiliana "Maxa" Gralewicza. W 1987 roku odbył się debiutancki koncert zespołu na festiwalu Poza Kontrolą.

W 1988 wydali próbne taśmy – Demo'88 oraz Słodka 16-tka. Wydanie taśm zbiegło się z odejściem z zespołu Tolka, którego obowiązki za mikrofonem przejęli Rolf i Smok. Niedługo potem do zespołu trafiła Dominika "Nika" Domczyk oraz gitarzysta Janek Cybulski. W tym ustawieniu w 1989 roku wystąpili na warszawskiej Mokotowskiej Jesieni Muzycznej.

W kolejnych latach grupa intensywnie koncertowała, grając m. in. w 1991 w Jarocinie oraz wydając album Post Regiment (1992).

W 1995 odszedł z zespołu Janek Cybulski. W 1996 roku wydany został album Czarzły. Rok później ukazał się album Tragiedia wg Post Regiment składający się z utworów warszawskiej formacji Tragiedia.

W 2001 roku grupa się rozpadła. Smok zajął się produkcją muzyki, a Nika pojawiła się na dwóch krążkach Dezertera oraz na składance coverów z repertuaru grupy Rejestracja.

W 2007 roku ukazał się album Death Before Metal z archiwalnymi piosenkami zespołu pochodzących z początkowej działalności grupy.

Muzycy Edytuj

Dyskografia Edytuj

Albumy Edytuj

Nieoficjalne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki