FANDOM

Ten artykuł dotyczy polskiego zespołu metalowego. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.
Sebastian Grochowiak

Sebastian Grochowiak

Tomasz Rejek

Tomasz Rejek

Krzysztof Zalewski

Krzysztof Zalewski

Witchmaster – polski zespół metalowy, określający swoją muzykę jako „Satanic Metal Slaughter”[1] lub „Satanic Metal Attack”[2]. Styl zespołu określany jest jako black/thrash/speed metal[3][4][5].

HistoriaEdytuj

Witchmaster powstał w 1996, założony przez muzyków zespołu Profanum: Geryona (gitara elektryczna, śpiew), Reyasha (gitara basowa, śpiew) i Vitolda (perkusja). W 1996 zespół nagrał reh demo Thrash ör Die![2], a w 1997 studyjne demo No Peace At All[3]. W 2000 w wytwórni Pagan Records został wydany album (CD, kaseta, LP) Violence & Blasphemy, nagrany w Polysound Studio w Zielonej Górze. Po wydaniu albumu zespół opuścili Reyash i Vitold, a dołączyli Shymon (gitara basowa) i Inferno (perkusja). Po serii koncertów i występie na Thrash'em All Festival w 2000, największym do tamtego momentu koncercie w historii zespołu[6], do Witchmaster dołączył Bastis. W czteroosobowym składzie pod koniec 2001 w Hertz Studio w Białymstoku została nagrana płyta Masochistic Devil Worship[3], wydana w 2002 przez Pagan Records[7]. Następnie zespół opuścił Shymon. Trasę koncertową w Belgii i Francji zagrał z zespołem Molestator (Anima Damnata), później jako basista do Witchmaster wrócił Reyash[3]. W 2003 została wydana epka Sex, Drugs & Satan, zawierająca m.in. demo No Peace At All. W 2004 zostały wydany nagrany trzy[8] lata wcześniej split Witchmaster / Adorior[9], kaseta Satanik Metal, zawierająca m.in. demo Thrash ör Die![10] i CD Witchmaster (Agonia Records[11]).

Skład zespołu[3][12]Edytuj

DyskografiaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki